خرید ویلا اطراف تهران یک انتخاب هوشمندانه

ارسال شده توسط رسول گ.م | در سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ( )

یکی از اهدافی که بیشتر در ذهن شما امکان چرخ خوردن دارد برای خرید ویلا اطراف تهران، این می باشد که هم از بودن در آنجا لذت ببرید و هم در کنار آن یک سرمایه گذاری دلخواه نیز داشته باشید. خوب است بدانید که کلمات(خرید ویلا) و (بهترین) در ذهن هر کس  یک معنای متفاوتی می تواند داشته باشد.

نگاه سرمایه گذاری برای خرید ویلا اطراف تهران داشته باشید.

مقصود از این که می گوییم نگاه سرمایه گذاری برای خرید ویلا در اطراف تهران داشته باشید به این خاطر است که بعد ها اگر خواستید ویلای خود را بفروش برسانید، نسبت به نرخ تورم هر ساله بتوانید سود قابل توجهی داشته باشید و دچار ضرر نشوید. این نکته می تواند برای قدم اول خرید ویلا اطراف تهران بهترین مورد و گزینه باشد.

عواملی همچون: طراحی، امکانات ویلا، موقعیت مکانی ویلا، شهر و... هم در جایگاه‌‌های بعدی انتخاب ویلا می تواند قرار بگیرد.

خریدن اقساطی و یا زیر قیمت ویلا اطراف تهران

این نکته را در نظر داشته باشید که خریدن ویلا یا آپارتمان که زیر قیمت گذاشته شده برای فروش منوط به مشکل دار بودن آن نیست و امکان دارد که طرف مقابل به علت احتیاج مالی و فروش زود هنگام مجبور به گذاشتن قیمت پایین شده باشد. پس این موقعیت عالی را به راحتی از دست ندهید! چون می تواند باعث شود تا شما به سود نسبتٱ خوبی برسید.

هرچند باید باز‌ هم مراقب باشید که یک مالک تعجیلی سر راهتان قرار نگیرد. شما می توانید با خرید ویلای اقساطی که دارای اقساط بلند مدت هستند و به فروش گذاشته شده اند به راحتی صاحب یک ویلا اطراف تهران شوید.

این نکته را هم بدانید که بعضی از این گونه ویلا‌ها دارای برند نیستند، اما این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید دارای ویلا شوید و یک سقف برای تعطیلات و زمانهای خاص در کنار خانواده خود داشته باشید و از بودن با هم لذت ببرید.




ارسال شده در: رپورتاژ ،

نظرات شیعه درباره واقعه غدیر خم

ارسال شده توسط رسول گ.م | در سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ( )

شیعه معتقد است:مسئله بسیار مهم رهبرى دینى و دنیایى مردم پس از ارتحال پیامبر"ص" مهمل و بدون تكلیفِ مشخص رها نشده است بلكه رسول اكرم"ص" از اولین روز دعوت خویش "یوم الدار" تا پایان عمر، این مسئله مهم را بیان كرد و امیرالمؤمنین على"ع" را به خلافت بلافصل بعد از خویش معرفى نمود و حدیث غدیر یكى از بسیار روایاتى است كه بر این امر دلالت دارد.

نظر دیگران درباره غدیر

مذاهب دیگر اسلامى در مقابل این سخن شیعه، استدلالاتى آورده اند و معتقد شده اند كه این روایت نمى تواند دلیل خلافت بلافصل امیرالمؤمنین على"ع" باشد. ما اكنون نظرات آنان را در ده قسمت بررسى مى كنیم.

1ـ اولین شرط استدلال به یك روایت، صحت سندى آن روایت است؛ به عبارت دیگر تنها روایتى را مى توان در این بحث، به عنوان دلیل اقامه كرد كه قبلاً صدور آن از پیامبر اكرم"ص" ثابت شده باشد، بخصوص بنا به نظریه شیعه كه مدعى است در مسائل اعتقادى نظیر امامت، خبر واحد كافى نیست و دلیل باید متواتر باشد. از این روى برخى از دانشمندان عامه خبر غدیر را براى استدلال شایسته ندیده اند، چنانكه قاضى عضدالدین ایجى در مواقف گفته است:

ما صحت این روایت را انكار مى كنیم و ادعاى ضرورت داشتن "متواتر بودن" آن سخنى گزافه و بدون دلیل است. چگونه این روایت متواتر است در حالى كه اكثر اصحاب حدیث آن را نقل نكرده اند؟ [ شرح المواقف، جرجانى، مصر، مطبعة السعادة ـ قم، منشورات رضى، ج8، ص361. ]

ابن حجر هیتمى نیز مى گوید:

فرقه هاى شیعه اتفاق نظر دارند كه آنچه به عنوان دلیل بر امامت آورده مى شود باید متواتر باشد، در حالى كه متواتر نبودن این روایت معلوم است؛ چرا كه اختلاف درباره صحت این حدیث قبلاً گذشت، بلكه آنانكه در صحت این حدیث اشكال كرده اند برخى از پیشوایان علم حدیث همانند ابوداود سجستانى و ابوحاتم رازى و غیر ایشان هستند.پس این، خبر واحدى است كه در صحت آن نیز اختلاف است. [ الصواعق المحرقة، ابن حجر هیتمى، بیروت، دارالكتب العلمیة، 1405هـ،ص64. ]

نظیر این سخن را ابن حزم و تفتازانى نیز بیان كرده اند. [ الفصل فى الملل والاهواد والنحل، ابن حزم، ج4، ص224. ]

پاسخ

این اشكال در نظر هر فرد آگاه به تاریخ و روایت، سخنى از سر تعصب و پیشداورى است، وگرنه انكار حدیث غدیر همانند انكار حسیات توسط سوفسطائیان و یا چون انكار واقعه جنگ بدر و احد و سایر قضایاى مسلّم صدر اسلام است.

ما براى پرهیز از اطاله كلام تنها به فهرستى از اصول و مصادر این روایت بسنده مى كنیم و آن را كه سر تحقیق بیشترى است به سه كتاب مفصّل: الغدیر علامه امینى، عبقات الانوار علامه میرحامد حسین، واحقاق الحق و ملحقاته شهید قاضى نوراللّه شوشترى ارجاع مى دهیم.

در كتاب احقاق الحق فهرستى از چهارده نفر از علماى عامه "از جمله: سیوطى، جزرى، جلال الدین نیشابورى، تركمانى ذهبى"نقل مى شود كه همگى به تواتر حدیث غدیر اعتراف نموده اند. [ احقاق الحق، ج2، ص423. ]

ابن حزم در منهاج السنة نیز چنین گفته است. [ الغدیر فى الكتاب والسنّة والأدب، علامه امینى، بیروت، دارالكتاب العربى، 1387هـ، ج1، ص320. ]

علامه امینى در الغدیر عبارت چهل و سه نفر از اعاظم علماى اهل سنت را "از جمله: ثعلبى، واحدى، فخر رازى، سیوطى، قاضى شوكانى" نقل مى كند كه به صحت سند و طرق حدیث غدیر تصریح نموده اند [ همان، ج1، ص294. ] و نیز اسامى و عبارات سى نفر از مفسّران بزرگ اهل سنت را "از جمله: ترمذى، طحاوى، حاكم نیشابورى، قرطبى، ابن حجر عسقلانى، ابن كثیر، تركمانى"مى نگارد كه همگى آنان در ذیل آیه شریفه: یاایها الرسول بلّغ ما انزل الیك وان لم تفعل"مائده،67" به نزول این آیه در ارتباط با حدیث غدیر تصریح نموده اند. [ همان، ص 222. ]

در كتاب احقاق الحق نیز حدیث غدیر از پنجاه مصدر معتبر عامه "از جمله: سنن المصطفى، مسند احمد، خصائص نسائى، عقدالفرید، حلیة الاولیاء" نقل مى شود. [ احقاق الحق، ج2، ص426. ]

اكنون نظر برخى از اعاظم اهل سنت درباره حدیث غدیر را به نقل از علامه امینى مى آوریم:

ضیاء الدین مقبلى مى گوید: اگر حدیث غدیر قطعى نیست پس هیچ چیز قطعى در دین وجود ندارد.

غزالى گفته است: جمهور مسلمین اجماع دارند بر متن حدیث غدیر.

بدخشى مى گوید: حدیث غدیر، حدیث صحیحى است كه كسى درباره صحت آن اشكال نمى كند مگر متعصب انكارگر كه به سخن او اعتنایى نمى شود.

منبع: کتابخانه سایت تبیان




ارسال شده در: پاسخ به شبهات غدیر ،

8 ویژگی حیاتی هر فروشگاه آنلاین

ارسال شده توسط رسول گ.م | در سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ( )
  سایت های بی نظیری را  دیده ایم که ویژگی هایی همچون انیمیشن، چرخش 360 درجه از محصول، فیلترهای پیشرفته و جست و جوی پویا را در سایت خود ایجاد کرده اند. اما این سایت ها تعیین کننده ی اصول اولیه ی فروشگاه های اینترنتی نیستند. شما می بایستی حداکثر تلاش خود را برای ساده سازی تجربه ی مشتریان خود انجام دهید. برخی از اصول و عناصر، باید به صورت قطعی در سایت شما حضور داشته باشند. در ادامه  8 ویژگی مهمی که هر فروشگاه آنلاینی باید داشته باشد را معرفی می کنیم.
 
1-رابط کاربری ساده
به عبارت دیگر، شما باید کارایی سایت خود را ساده سازی کنید. هدف این است که مشتری برای رسیدن به محصول مورد نظر خود راه ساده تر و سریع تری را پیش رو داشته باشد و در این مسیر با پیچیدگی های غیر ضروری مواجه نشود. فروشندگان آنلاین تنها چند دقیقه برای فروش محصول به مشتری فرصت دارند. شما باید خودتان را در جایگاه مشتری قرار دهید و سپس به طراحی ویژگی هایی همچون دسته بندی ها، فیلترها و مقایسه محصولات مشغول شوید.
برای ساختن یک فروشگاه اینترنتی با فضای دوستانه، می توانید از موارد زیر الگو بگیرید:
  • کارایی موتور جست و جوگر خود را مانند سایت Samin بهبود ببخشید، به طوری که پیشنهادهای مشابه را نیز در برگیرد
 
  • با استفاده از نمادهای بصری راه را برای مشتری همچون گذاشتن تصویر برای دسته بندی ها هموار کنید
به عنوان مثال با قراردادن تصویر یک پاور بانک برای دسته پاوربانک، کاربر در همان ابتدا می فهمد که چه نوع محصولی را در چه دسته ای جستجو کند.
  • مانند ثمین، همه چیز را از قبل برای مشتری مهیا کنید
همانطور که در تصویر پایین می بینید، برای راحتی کاربر، سایت ثمین یک سری فرم های کوچک را ساخته تا خریدار به صورت یکپارچه تنها در یک صفحه مراحل خرید خود را طی کند.
 
بیشتر بخوانید : چگونه محصولات خود را آنلاین بفروشیم؟
2- فضایی که با گوشی های موبایل همخوانی داشته باشد
استفاده از موبایل، 50 درصد از خریدهای آنلاین را به خودش اختصاص می دهد. با بهبود فضای کاربری سایت، شما می توانید کاری کنید که محصولات و محتوای مورد نظر شما در قالب و فضای بهتر و کاربردی تری در موبایل، تبلت یا هر دستگاه دیگری به نمایش در بیاید.
 
مهم نیست که چند میلیون محصول در فروشگاه خود داشته باشید. مهم این است که مشتری با ورود به سایت شما، تجربه ی سادگی و صمیمیت را داشته باشد و برای خریدهای آینده نیز به سایت شما بازگردد.
3- استفاده از عکس ها و فیلم های باکیفیت
روزهایی که برای فروش محصول فقط به یک عکس ساده و اتیکیت قیمت نیاز داشتید تمام شد. این روزها، مشتریان نیاز دارند تا یک محصول خاص را از زوایای مختلفی بررسی کنند؛ روی زاویه های مختلف زوم کنند و محصول را حس کنند. توجه فنی به کیفیت عکس ها بسیار مهم است. اگر عکس شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما در سایت لود نشود یا لود شدنش زمان زیادی صرف کند، بر طبق تحقیقات ادوبی، 39 درصد از مشتریان شما ریزش خواهد کرد. همچنین، به یاد داشته باشید که همه چیز به عکاسی حرفه ای وابسته نیست.
4- استفاده از نقدهایی که توسط مشتریان نوشته شده است
کسانی که اکثریت خرید خود را از طریق اینترنت انجام می دهند، قطعاً به قسمت نظرات دقت می کنند. در حقیقت، 95 درصد از آنها حتماً این کار را می کنند.57 درصد از مشتریان نیز با دیدنِ میزان ستاره های یک محصول اقدام به خرید یا نخریدن آن می کنند. ممکن است شما فکر کنید که نقدهای منفی باعث دور کردن مشتری می شوند اما دقیقاً برعکس است. اگر تمام نقد های شما مثبت باشند، مشتریان فکر می کنند که این نظرات همگی تقلبی هستند و یا توسط شما سانسور شده اند. وابسته به نوع کارایی سایت، شما می توانید از پلاگین هایی هچون فیسبوک، یلپ یا فوراسکوئر برای دریافت نظرات مشتریان استفاده کنید. فروشگاه های اینترنتی پیشگام مانند پایون، از نظرات مشتریان به عنوان محتوا و تبلیغ برای محصولات خود استفاده می کنند.
5- پیشنهادهای ویژه
اکثر فروشگاه های اینترنتی با استفاده از تکنیکِ پیشنهادهای ویژه و از طریق اطلاع این موضوع با ایمیل، اس ام اس یا انواع شبکه های اجتماعی، فروش خود را افزایش داده اند. فروشگاه های اینترنتی پیشگام، از این موضوع در هدر محصولات یا صفحات سایت خود استفاده می کنند.
وقتی مشتریان متوجه بشوند که محصول خاصی منتظرشان است، انگیزه می گیرند تا وقت بیشتر و بیشتری برای گشت زدن در فروشگاه اینترنتی شما بگذرانند. اگر سایت های اقتصادی بتوانند از این پیشنهادها به صورت روزمره استفاده کنند و صفحات سایت خود را مدام با محصولات و محتوا های خاص پر کنند، هم فروش شان سر به فلک می کشد و هم سئوی شان بهبود چشمگیری پیدا می کند. فکر کنید یک مشتری در جست و جوی خود از عبارت پیشنهاد ویژه استفاده کند؛ این عبارت مشتری را دقیقاً به سایت شما می فرستد.
6- لیست علاقه مندی ها
یک لیست برای مد روزانه، یک لیست برای کتاب هایی که می خواهم در آینده بخوانم و یک لیست برای هدایایی که برای دوستانم خواهم گرفت. لیست آرزو، لیستی است از محصولاتی که شما دوست دارید در آینده آن ها را خریداری کنید. فروشگاه های اینترنتی ای که از این لیست استفاده نمی کنند، فرصتی برای بازگرداندن مشتریانشان را از دست می دهند. چه چیزی بهتر از اینکه مشتری بتواند محصولات دلخواهش را علامت گذاری کند تا در آینده بخرد؟ رسما می توانید پول پارو کنید. از ثمین الگو بگیرید.
7- محصولات مشابه
دیدن این عبارت: "ممکن است این موارد را نیز بپسندید" به تنهایی می تواند حس کنجکاوی را در هرکسی بیانگیزد. ویژگی محصولات مشابه در فروشگاه های اینترنتی می تواند پیشرفت های خارق العاده ای را ایجاد کند. کارایی این پدیده این چنین است: شما پولتان را برای خرید یک دستگاه قهوه ساز ذخیره کرده اید. سپس یک بخش زیر محصول مورد نظرتان پدیدار می شود: "ممکن است این موارد را نیز بپسندید". آن صفحه را باز می کنید و به طور مثال با قهوه های روست شده یا آسیا شده مواجه می شوید.  مطمئنم که ایده ی کلی را متوجه شدید. وقتی پیام "ممکن است این موارد را نیز بپسندید" به مشتری نشان داده می شود، به طور خودکار او با خودش فکر می کند که این فروشگاه مرا درک کرده. همچنین، پدیده های دیگری همچون "دیگران این موارد را نیز جست و جو کرده اند" هم می تواند کارساز باشد.
8- ارائه ی جزئیات خرید به مشتری
یادتان باشد که حتماً و قطعاً ریزترین جزئیات خرید را به مشتری ارائه دهید. مثلاً در بهترین فروشگاه های اینترنتی شاهد این پدیده هستیم که نه تنها هزینه ی پست و محصول و نوع پست را به شما نشان می دهد، بلکه قبل از تکمیل خرید، یک فایل زیپ را به شما تحویل می دهد که شامل فاکتور کامل و نهایی تان است. همچنین، یادتان باشد که امکان انتخاب پست پیشتاز یکی از مهم ترین ویژگی ها برای فروشگاه های اینترنتی در ایران است. جالب این جاست که وقتی پول پست رایگان باشد، خرید مشتریان 30 درصد افزایش پیدا می کند. پس اگر به هر دلیلی چنین پیشنهادی به مشتریان داشتید، آن را در هدر صفحات سایت قرار دهید.



ارسال شده در: رپورتاژ ،

گالری تصاویر

معرفی کتاب

بحث غدیر خم از نظر قرآن شریف

عبدالكریم نیرى (بروجردى ).
چاپ اول : چاپ حكمت , قم , حدود سال 1353ش .
چاپ دوم : انتشارات نور فاطمه (س ), تهران , سال 1402ق , سال 1361ش .
كتاب پس از مقدمه ابتدا خلاصه اى از واقعهء غدیر خم و سپس بحث غدیر از نظر قرآن است كه سه آیه را مطرح مى نماید ...

خدمات چند رسانه ای علوی

دانلود نقشه غدیر

این نقشه که به صورت فلش تهیه شده است و در آن اطلاعات جالب و زیبایی از جمله: راه حج پیامبر ...

دانلود خطبه غدیر برای موبایل

نرم افزار خطابه غدیر بر روی تلفن همراه، با زبان برنامه نویسی جاوا طراحی و اجرا شده، تا دامنه ...

تم امام علی (ع) برای گوشی های سونی اریکسون

دریافت تم امام علی (ع) با موضوعیت غدیر خم برای گوشی های سونی ...

دانلود کلیپ پیمان با غدیر

دریافت کلیپ پیمان با غدیر با فرمت wmv برای عاشقان آن حضرت ...

کلیپ صلوات بر امیرالمومنین علیه السلام ویژه عید غدیر

دریافت کلیپ صلوات بر امیرالمومنین علیه السلام ویژه عید غدیر ...

کلام امیر

تبلیغات

 

مانده تا غدیر

 

جستجو در مطالب

 

نظرسنجی

 

آمار

 

درباره وبلاگ

 

موضوعات مطالب

 

خبرنامه

 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic